torsdag 10 december 2009

Dagens utskällning...

Då var det uppdatering på kaffemaskinshistorien...
De ringde idag igen, och påstod att de fortfarande inte hittar nåt fel på maskinen och kräver därmed att jag betalar 195kr för frakt. Jag gick i taket, jag svor och sa att dom att det är inga snälla ord jag kommer använda om dom till mina vänner eller andra, att det är riktigt dålig stil.. de säger ju i princip att jag ljuger!
Efter en rejäl utskällning slutar det hela med att de nu kommer skicka hem maskinen till mig igen och jag slipper betala... precis som det ska vara!
Att man ska behöva använda en massa energi helt i onödan!
Men som jag sa i tidigare inlägg:
Inte en chans att jag kommer betala, och jag ger mig ALDRIG när jag VET att jag har rätt!

1 kommentar:

  1. F-n va arg jag med blir nu!! Hade jag vatt du så hade jag plingat Therese, så får hon fixa nåt som gottgör hela grejen, lite dåligt av henne med tycker jag och INTE bry sig, hon är ju ändå säljare och borde bry sig om sina kunder!

    Hoppas allt e fint annars, ses imorgon:-) Sketaball ska det bli:-) KRAAM

    SvaraRadera