fredag 25 december 2009

Julafton..

På självaste julafton var vi hemma och tog det lugnt, vår "lilla familj". Vi åt julmat, ris a `la Malta, godis och tomten hittade också hit.






Jag hade väntat mig att Dante och Kaili skulle bli hysteriskt rädda för tomten, men inte ett litet skrik kom ur deras mun, och att hämta paketen gick alldeles utmärkt!
Det blev lek för hela slanten med de nya leksakerna under resten av kvällen, och själv drog jag mig bort till jobbet vid 21.00. En mysig och lyckad julafton fick vi tillsammans

2 kommentarer:

  1. Skönt att fira julafton hemma själva med barnen...Ser ut som ni haft det mysigt...Bra att dom inte var rädda, Ville sa inte heller ett ljud...

    Kaili är nog det sötaste jag sett...Hon ser ut som en docka...

    Kram...

    SvaraRadera
  2. Ja, det var lugnt och skönt, men samtidigt känns det alltid som det fattas nåt... och det "nåt" är ju mamma och pappa... likadant när man köper julklappar.. kryssa av listan och varenda år försöker jag få med dom på listan!
    Vi har nog haft bra tomtar hemma hos oss, du och jag, som inte få barnen att skrika halsen av sig ;-)
    Vad gullig du är, docka är det ord de flesta använder när de ser henne ♥

    SvaraRadera