tisdag 22 december 2009

JULLOV!!!!!!!!!!!!

Fy fan vad skönt det ska bli med lite ledighet nu. Har ett par nätter kvar på jobbet för denna vecka, sen är jag helt ledig!!
Läraren i kursen jag gör nu, ringde för ett tag sen och berättade att jag fått MVG på det sista provet, jag trodde på allvar att hon drev med mig, hade bara önskan att bli godkänd eftersom provet var både svårt och jobbigt, vilken överraskning! Hon avslutade samtalet med att säga att jag varit en tillgång i klassen under kursen, och det var nästan ett ännu bättre betyg än provet skulle jag vilja säga :-)
Redovisningen gick också bra idag, vår grupp landade på ett VG+ och då kan man inte annat än vara nöjd.
Efter skolan åkte jag in till stan för att handla lite julklappar, men kom inte hem med så mycket annat än en vinterjacka till mig och ett paket till Kaili. Jag blev lite rädd för snökaoset som infann sig, så jag styrde snabbt bilen bort till farmor där jag lämnade över en liten julklapp och sen direkt hem.
Imorgon firar vi jul med systrarna, och det ser vi fram emot!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar