söndag 13 december 2009

Sorry...

Ni får klara er utan bilder ett tag till... skulle egentligen hem till Freijan och hämta den idag men barnen var sjuka därhemma tyvärr :-(
Istället åkte jag hem till Ulrica som reade ut sin MeandI-kollektion och fyndade :-)... och god fika blev det också!
Kiana lämnade jag av hemma hos Vilja samtidigt som jag hämtade upp Anna som också skulle med. Liz var redan på plats då vi kom, och så småningom kom även söta Lisa med söta Viggo och vips så var denna dagen räddad :-)
Nu inväntar jag gubben min som är och handla lite myspys inför vår filmkväll... på med mina nya plyschbyxor från MeandI, chips, coca-cola, gubben jämte och mysfaktorn är på topp! ;-)
Trevlig Lucia (eller vad man nu säger) på er..och just det..GRATTIS till Lill-Sessan och syster Liz på namnsdagen ♥ (härligt för Lill-Sessan att få dela namnsdag med sin gudmor..har jag inte ens tänkt på innan )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar