lördag 16 januari 2010

Leklandet i Karlskrona...

Jag stod inte ut med tanken på att bara sitta hemma och tjata på barnen idag.. de behövde stimuleras lite och vad passade då bättre än leklandet i Karlskrona!!
Med oss fick vi även Liz och Malina (stackars lille Wilmer hade feber och fick stanna hemma med pappsen :-( ..
Vi var nästan sist ut från stället, efter en helt fantastisk dag!
Dante började lite försiktigt inne på 0-3 års sektionen, men förflyttades efter en stund över till den större avdelningen (efter Liz övertalning om att Dante nog faktiskt skulle gilla det).. och gissa om hon hade rätt, han klättrade direkt upp till toppen (med oss i släptåg),där den långa blåa rutchkanan finns och jag säger:
- "Kom och sätt dig hos mig Dante"
Dante var vid det här laget redan på plats i spåret jämte och skulle alltså åka själv!.. Där sprang han upp och ner många gånger, och jag fick släpa honom in till toan emellanåt.. han hade liksom inte tid :-D...







Kaili hade lika roligt hon och de stora tjejerna såg vi bara röken av då de var törstiga eller sugna på pannkakor... illröda i ansiktet av allt härjande :-)
Kan verkligen rekommendera detta lekland och både jag och Oscar gillar det bättre än Andy`s i Kristianstad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar