söndag 31 januari 2010

Party..

Då har den nya kollektionen från MeandI kommit ut och världens bästa Ulrica var här och visade upp den...
6 tjejer blev vi totalt och jag tror nog vi alla gillade just denna kollektion lite extra mycket, speciellt då det fanns många fina plagg för oss mammor också!
Jag fick begränsa mitt köp lite eftersom jag VET att jag kommer hamna på många fler partyn framöver ;-).. men så har jag ju vunnit ett presenkort på 300kr att använda till denna säsong :-)
Tack söta tjejerna för att ni kom
Ute snöar det på för fullt och vi hade -18 grader här hemma imorse.. det hör ju inte precis till vanligheterna... som tur väl är!!

2 kommentarer:

  1. Me&I-partyn är rentav livsfarliga för plånboken! Sambon har gång på gång sagt att man inte MÅSTE köpa nåt bara för att man går på ett party. Så klart att man måste! :-D

    SvaraRadera
  2. Vad du är söt! Det är så kul att träffa Er allihopa och dina härliga ungar. Dante är såklart lite speciell, namntvilling med min Dante :-) Skönt att höra att ni inte behöver fundera mer på Dantes utveckling längre. Kram till allihopa.

    SvaraRadera