torsdag 11 februari 2010

Läkarbesök...

Det blev till att masa sig till farbror doktorn idag kl.15.30 eftersom Oscar tyckte jag behövde kolla upp problemet med mina onda leder.
Han misstänker reumatism ... tog prover som skulle täcka typ hela kroppen (sa han)... förrutom detta började han prata preventivmedel med mig och jag blev tipsad om nån slags
hormoninjektion man kunde ta var 3:e månad... har läst lite om det... biverkningarna låter inget vidare,men är helt klart värt att forska vidare på.
Iallafall... svaret på proverna skulle dröja ca 7-10 dagar...
Lill-Sessan har fortfarande feber, men verkar ändå piggare än vanligt... borde kanske ringt doktor och kollat detta, men nu är hon ju inte smärtpåverkad eller nedsatt i allmäntillståndet längre heller, så det känns inte så nödvändigt i detta skede. Jag tror nog vi kan vänta lite till iallafall.
Nu väntar sängen, jag är så trött att jag mår illa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar