tisdag 16 februari 2010

Lite av varje...

Alla dag har passerat, och jag kan tycka det är lite löjligt att ge presenter för att man "ska" istället för när man känner för det, men då det kommer till hemmagjorda presenter från mitt lilla Kiana, kan jag inte annat än smälta ♥♥♥ hon är så omtänksam mot alla ... ALLTID!



Sen kommer Oscar med en present oxå , och i detta fall kan jag absolut acceptera det, en penna för att stödja bröstcancerfonden.. DET är en bra alla dag - present!! :-)



Kiana drabbades dessvärre av maginfluensa senare på kvällen ...
Nu börjar hon repa sig, sov tills kl.12.00 idag, men har sen dess lyckats äta lite och nu ligger hon i badet!
Dante har fått vara hemma med syrran, vill ju inte gärna ta honom till dagis och smitta ner resten om han skulle bära på det!

Jag har haft prov idag, om andning och cirkulation, men det kändes faktiskt helt ok för omväxlingens skull... hoppas resultatet blir detsamma!
Imorgon står enskild redovisning på schemat + inlämning om epilepsi (för min del).. jag som ÄLSKAR att redovisa.... NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar