tisdag 30 mars 2010

Min fina vän...

Häromdagen sträcker Freijan fram ett paket framför ansiktet på mig... bara så där.. bara sådär med mycket kärlek bakom...
Jag är så glad över att ha så fina vänner omkring mig, som jag vet finns där även om man inte alltid hinner träffas...
Tack Freijan.. I LOVE YOU



(Under står det så här: " Ta det lugnt, skyddsänglar tycker inte om att stressa"...)

Och under samma vecka får jag ett sms när jag är i skolan, där det står att jag blivit ROSAD!.... Med detta menas att man har en ros att hämta ut i en blomsteraffär och ett meddelande från personen som skickat det.

Så här fin var den...


Från vem?... JO... den var från Oscar :-).. nu börjar jag minsann känna mig en aning bortskämd ;-)...

1 kommentar:

  1. Så underbart att ha sådana vänner....
    Och sambo.....

    Kram

    SvaraRadera