tisdag 9 mars 2010

Trött men lever på...


Har några små förklaringar till min oändliga trötthet...

* Jag har en knöl bak vid nacken som gör ont och förmodlingen stryper cirkulation upp till min överarbetade hjärna lite grann... (Per har lovat mig massage..)

* Jag har 3 st superaktiva ungar att roa/gapa på så fort jag kommer innanför dagen efter....

* En intensiv dag med massa info i skolan och så ett fake-oförberett-prov som fick mig att gå in i dimman på 3 röda...

* Jag har en karl hemma som tragglar en massa onödig skit med mig alldeles för många gånger om dagen och som verkligen vet mina "trigger-punkter" vid det här laget... (och nu lär det inte bli mindre tragglande efter jag skrivit detta, men vad fan... )

* Jag har några få dagar kvar innan det är dags för en ny jobbvecka och...

* Eftersom jag har hållts vaken 2 hela nätter i rad av en liten argbigga som inte själv vet vad hon vill, och en liten prins som inte heller vet vad han vill,lär jag vara ganska trött inför jobbstarten...

MEN... på lördag har jag tagit ledigt... då är det nämligen så att jag ska på en MEGA-TJEJ-FEST, och det ser jag fram emot, och om något är jag fan i mig värd det!! ;-)

1 kommentar:

  1. Klart man är värd sånt! Man tar sig tid alldeles för sällan bara. ;-D

    SvaraRadera