onsdag 3 mars 2010

Yes,yes,yes...

Kl.21.00 på 5:an ikväll..MISSA INTE GREY`S ANATOMY PEOPLE!!!!!

Att göra/gjort under dagen/kvällen:

* Jobbat
* skolan (redovisat... kunde gått bättre men det gjorde det inte... VG blev det iaf)
* Optiker för linskollen (gick bra, men han tyckte linserna jag har i nu är lite väl utslitna och fulla med beläggningar och att jag inte borde använda dom så mycket utan vänta tills de nya kommer nästa vecka... skulle inte tro det!!! ;-) )
* Städat (nedervåningen kliniskt ren ... övre delen får bli en annan dag)
* Kiana dans (Funky kidz - fotografering idag)
* Jobbet 21.00 (sista natten på 1 v)
* Grey`s anatomy!!!!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha stämmer det där med linserna, för FY va illa du ser!! värsta raksträckan imorse, klart väder, jag vinkar som en galning då jag möter dig, men du ser inte ett DYFT!:-)Hoppas du fick se Grey´s & att det va bra...KRAM

    SvaraRadera
  2. :-D det har nog mer med tröttheten än synen att göra skulle jag tro ;-), fast jag ser ALDRIG någon när jag är ute och kör :-D
    Klart jag såg Grey`s och jag lyckades ju t.om spela in det till dig :-)... tur vi löste det!
    Kramizar

    SvaraRadera