onsdag 7 april 2010

Onsdagen den 7 April

Idag har jag haft efterlängtat besök av Freijan, Cissi och de små sötnosarna ( de stora var på dagis). Dante passade på att smita iväg på påskfest på sitt dagis en stund och så här fin var han innan han stack:


De små har blivit väldigt rörliga på kort tid och det var minsann inte lätt att fånga upp dom på bild, de kunde liknas vid små myror som irrade omkring lite var stans :-)


En mycket trevlig förmiddag blev det :-)

Ikväll har Kiana varit på dansen, men precis innan vi åkte hittade jag en äckligt stor fästing vid sidan av pannan på henne, som hade sugit sig fast rejält. Som tur väl var, hittade jag oxå fästingplockaren som jag inte ångrar ett dugg att jag köpte in för 1-2 somrar sen!

Nu har jag fått Oscar att slänga i färg i huvudet på mig... första gången han gör det... och SISTA!!!! ... Jag hörde hur han muttrade nåt om hur färgen inte skulle räcka.. tror jag det, när hälften sitter i pannan och öronen på mig! ... ser ut som en alien...

NU GREY`S!!! :-)

2 kommentarer:

  1. Hahahahahaha!!!!! Va roligt med egna pratbubblor:-) Supersött!!! Tack för idag vännen, supernajs!:-) Love!!!

    SvaraRadera
  2. Ha,ha,ha... ja, eller hur!!! :-D...kunde liksom inte låta bli ;-)
    Nu får det inte dröja till nästa date... man får ju "mer-smak" ;D
    puss

    SvaraRadera