måndag 19 april 2010

Vad är det för en dag?

Att börja dagen med kaffe, nykokt ägg och blommor på bordet är aldrig fel, men att däremot fortsätta med psykologiprov kl.8.00 på sin födelsedag är mer än fel tycker jag!
Det var ett svårt och jobbigt prov, men min förhoppning är att det ska bli godkänt ändå!
Oscar hade varit gullig och smygit in blommor lite här och var... jag hittade nån i bilen, många i skolväskan och även en STOR chokladkaka (som jag inte öppnat ännu)... när jag kom hem fick jag ännu mer blommor och mitt i städning knackar det på dörren och då står blomsterbudet med 3 av de vackraste rosor jag skådat.. de var rosa-mönstrade, stora och helt UNDERBARA... de var från min kära vän Freijan
Vid 18.00 kom systrarna med karlar och barn och överlämnade ett presentkort på H&M :-)... just det, jag fick ju Zumba av Oscar och barnen oxå och en egengjord medalj av Kiana där det stod " världens bästa mamma som finns",
Så förrutom provet imorse har det varit en jättebra dag, och att så många tänkt på mig och grattat mig på Facebook, via sms och telefon... det värmer i mitt ... verkligen... så TACK igen alla underbara vänner!!

3 kommentarer:

  1. Nämen.
    Grattis i efterskott från oss då!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis i efterskott! :-) Jag fyller på lördag, våra likheter slutar inte poppa upp. ;-)
    Jag vill också ha dig på Facebook, måste leta efter dig! ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack,tack! :-)
    Mamasnest: Det har du rätt i.. det kommer nya saker hela tiden ... kan vi varit tvillingar i vårt förra liv tro? ;-) ... jag har letat efter dig på FB innan, så det var ju bra att du hittade mig istället :-)
    Kramizar

    SvaraRadera