måndag 28 juni 2010

Härlig sommardag!

Vilket underbart väder vi haft idag :-)
Efter Dante kommit hem från dagis tog vi picknick-korgen och badkläderna och åkte till Halasjö, där vi mötte upp Sofie och barnen.


Jag hade aldrig varit där förrut, men det blev snabbt mitt nya smultronställe, helt underbart ställe... så fridfullt, alldeles lagom med folk och helt perfekt plats för barnen, både stora och små :-)


I 4 1/2 h var vi där,men det kändes mer som 1h .... om det var stället eller sällskapet som gjorde det vet jag inte .. möjligtvis en kombination av de båda.

Imorgon har vi beställt lika fint väder och då gör vi om det igen, denna gång med en söt liten Sessa som sällskap till min söta Sessa, spännande!!
Vi kände oss lite uppsvällda efter dagen jag och Sofie så vi bestämde oss för en lite längre runda att gå idag, som tog 1h 45 min, svettigt men jäkligt skönt!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar