lördag 19 juni 2010

Rockfest and she rocks!!


Om en stund blir det F E S T ... med tema Rock och det är söta Sandra med sambo och syster som slagit ihop sina födelsedagar och bildar då 95-årsfest!
Detta ser jag fram emot, trots att förkylning o halsont även hittat hem till mig!

Och för att skryta lite om tjejen som rockar i familjen (Kaili), kan jag berätta att hon nu också börjat bajsa på pottan, säger ifrån när hon vill på pottan genom att springa i ilfart till toadörren eller peka på sina trosor :-D
I eftermiddags då hon tappert försökt klättra i sin säng själv för vila genom att dra fram en pall till sängen o sedan ställa sig på den, hjälpte jag henne på traven och kom sedan ... efter ca 1 1/2 h vila på att hon inte hade blöja på sig, och eftersom man inte kan förvänta sig för mycket av en 1-åring, räknade jag såklart med att hon skulle vara totalt nerkissad .... men döm till min förvåning då det inte kommit så mycket som en droppe i trosan!
Snabbt därefter ville hon på toa och kissade då massor... hon har alltså lyckats hålla sig genom sömnen!
Kommer hon nånsin kunna sluta imponera en??

1 kommentar:

  1. Så himla kul att höra. Än en gång likheter, min yngsta slutade också med blöja som 1-åring. Helt på egen hand!

    SvaraRadera