lördag 17 juli 2010

Hänt sen sist...

Onsdagen den 14 Juli ...

Förmiddag:


(Oscar släpade fram klippmaskinen,sommarfrisyren skrek efter honom och han skrek efter mig för hjälp :-D
Visst blev han fin? )

kl.18.00...

( Sommarteater på Skottsbergska gården med Kiana, Fia o Nellie, väldigt mysigt och barnen njöt fullkomligt av det hela,... och vi med ;-) några autografer och en plansch fick de med sig hem dessutom :-)...

Ca kl. 21.30..

( Mötte upp systrarna på Å-bron där de ätit mat och hunnit dricka lite gott till detta. Jag var snabb att beställa in en stor stark och det smakade underbart vill jag lova!

Några till blev det innan de stängde kl.01.00 och Oscar kom o hämtade oss..)

Torsdagen den 15 Juli...

( Fick höra att Sandra m. fam var på väg till Freijan i Valjehåla och henne ser man inte ofta nuförtiden då hon bor i Kalmar så jag tog med med Kaili och körde dit. Freijan hade fixat till en god kycklingsallad dagen till ära och så gott bröd till det :-) ... )

Kl.16.00...

(Befann jag mig på jobbet tills o8.00 ...)

Fredagen den 16 Juli...

(Såg vädret lite konstigt ut, men efter att pratat med min vän Sofie bestämde vi oss för att ta barnen till Halasjö för lite bad och lek...)

Kl.18.30... (Hade Oscar hunnit baka en väldigt god hallonpaj som vi tog med oss bort till Sofie o Daniel för att fira att Daniel nu påbörjat sin semester .. det blev en överraskning som kom lagom tills de hunnit äta middagen klar ;-) ..)

Kl.21.00... (var jag återigen på jobbet...)

Lördagen den 17 Juli..

(Ett jäkla åskoväder väckte mig på jobbet kl.06.40 och jag flög upp för att dra ur sladdar för att sedan tala om för min brukare att jag befann mig i hans garderob om han ville nåt .. :-D)

... väl hemma sover familjen gott och den första att vakna var Dante kl.10.00!!)

ca. kl.11.30....

(Inne i stan för att köpa present åt en klasskompis till Kiana som hon skulle på kalas hos kl.13.00..)

Kl.12.40...

(Sofie kommer för att hämta upp Kiana o köra henne och Mattis till kalaset...)

Senare:

(Jobbet kl.16.00-08.00..)

Ha en bra helg mina vänner!!

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Shit vilken skillnad på Oscar!! Riktigt snyggt!!!! Det passar ju han perfekt:-)
    Fina bilder:-)

    Kram å fortsatt trevlig helg

    SvaraRadera