tisdag 24 augusti 2010

För mycket prat, för lite bilder....

Tycker det är väldigt tomt med bilder i min blogg nuförtiden!! :-o ... får väl säga det själv eftersom ingen annan vågar ;-)
Imorgon ska jag försöka lösa det problemet, och därefter det egentliga problemet, nämligen min dumma kamera!! :-(
Nu har 2 st fotografer talat om för mig att det inte finns annat att göra med den än att slänga den i ån (efter att de försökt ta bilder med den och misslyckats)... nu jäklar blir det till att fixa en ny!
Skolan: Fullt ös... imorgon har vi vårt första test ska bli "intressant".. vad ska jag säga då? :-D
Praktiken kommer att äga rum på akuten i Karlskrona V.41-44(spännande!!) och därefter är jag klar!!
Oscar: Mår inte bra,migrän några timmar men nu har han somnat ... tänker mycket på sin kära Mormor ... begravningen var redan idag, men vi hann (förhoppningsvis) få iväg lite blommor med Euroflorist.
Barnen: Kiana var jätteledsen igår, men idag var det bättre .... Dante o Kaili har busat på dagis så pass att de somnade redan kl.17.45 (Kaili) och 18.15(Dante...utan att fått i sig kvällsmat).
Nu väntar sängen ..
NATTI!!

2 kommentarer:

  1. Vi beklagar sorgen, men hoppas att blommorna kom fram i tid och att de spred lite ljus mitt i allt annat,
    Nästa gång ni vill skicka blommor kan ni använda kod "JOY" för lite rabatt.

    Vi önskar er ett fint avslut på veckan!

    /EuroFlorist.

    SvaraRadera
  2. Tack! Blommorna kom fram precis som de skulle och var väldigt uppskattade av familjen! :-)

    SvaraRadera