måndag 2 augusti 2010

Hinner knappt ifatt....

Nu har jag en hel del jag velat lägga in i bloggen, men glömmer jag inte, så hinner jag inte...men här kommer lite iallafall...
I Lördags åkte vi för att fira Malina som hade slagit ihop sitt kalas med en släkting och då hamnade vi i Sandbäck, långt ute på landet, där vi fikade uppe i nåt loft, stort och perfekt för kalasande :-)
Grillades gjorde det med där, massa att gotta sig i.
Malina verkade mer än nöjd över sina paket, och delade till och med ut kramar till allihopa efter paketöppningen ;-)



Vår kusin Helen m.fam hängde oxå med på kalaset och det var trevligt, då hann man ju träffa dom 2 gånger under de dagar de bott hos Liz :-)
När det var dags att dra sig hemåt, fick barnen en överraskning i form av fiskdamm som var väldigt uppskattat av barnen (till o med Kaili fick en specialpåse )...

Idag fick jag ett sms av syster Anna som talade om för mig att Moster Kicki o höggravida kusin Sara skulle komma dit på fika om jag ville träffa dom .. vi slängde in hela La Familia i bilen o körde på direkten ;-)



Sara var strålande vacker i sin fina mage och en riktig kämpe är hon också, bara 17 år, ensamstående och jobbat fram tills förra veckan!!
Hennes son är beräknad att komma ut om bara 9 dagar...
Lycka till kära kusin, det här kommer du fixa galant! :-)

3 kommentarer:

  1. Fin mage, och sen är kusinvitamin på pricken lik Liz, kunde vatt tvilling om hon vatt blondie;-)

    Saknar dig...

    SvaraRadera
  2. Ha,ha ... och på Malinas kalas fick jag höra att JAG var jättelik Sara, betyder det då att jag o Liz är lika eller? :-D
    Saknar dig med!

    SvaraRadera
  3. Det är roligt hur alla ser på en, för man blir så förvånad ibland! Som en dag då jag fick höra att Alfons liknade mig, VAAA????? Driver du med mig liksom?!:-)
    Jag tycker inte du och Liz är lika, men du ser...Alla ser en på olika vis...Ibland kan det bara handla om en min el nåt man säger...

    Tack för ni ville komma idag, det va mysigt...KRAM

    SvaraRadera