lördag 25 september 2010

Gårdagens och dagens ....

Har ni ätit Restaurang Harry`s egna hamburgare De lux? Om inte kan jag verkligen rekommendera er att göra det, för jisses vad gott det är :-)
Vi beställde in samma sak alla 3 igår och det var en njutning för smaklökarna vill jag lova!
Vi satt kvar på Harry`s in i det sista (bokstavligt talat) och skrattanfallen avlöste varandra när trion satte igång som vanligt *sitter och fnittra av bara tanken på hur roligt vi hade*.
När vi tidsoptimister insåg att vi blev tvungna att slåss mot tiden för att hinna i tid till musikalen, var det gasen i botten som gällde(åt fel håll såklart) men vi lyckades minsann komma in i arenan prick 19.30 sist av ALLA,men precis i tid till det började ;-)
Värre blev det då jag började inse att tiden hem inte skulle räcka då jag skulle börja jobba kl.23.00, så det blev till att skicka sms till Anna som jobbade för mig om en liten förseningsplan, för att sen med Jonas hjälp hitta en genväg ut och rusa till bilen hastigt och lustigt, men jag HATAR verkligen att komma försent.
Klockan 23.30 befann jag mig på jobbet, supernöjd med kvällen som gått!

Idag har Oscar varit på en kurs i EKO-matlagning som hölls av Erik Måneld , där var han tillsammans med syster Anna och Kim från kl.10.00-16.00. Han tyckte det var väldigt givande och inspirerande :-)

Här hemma har det inte hänt mycket mer än det vanliga som består av bus och trots, lite matlagning, tvätt, disk, städ och snart jobb...

Trevlig Lördag!!

3 kommentarer:

  1. Ja jag säger då det!! hahaha! VI i ett nötskal! men jisses vilka goa skrattanfall det blev denna kväll! :-) såå himlans kul va det! Det måste vi göra om detta!
    puss på dig! <3

    SvaraRadera
  2. Ha,ha,ha ... tänk en sån här dag i månaden ... vi hade inte behövt ta "tabletter" för ett längre liv, skratten hade gett oss mer än tillräckligt ... i hundår :-D :-D :-D
    puss tebax

    SvaraRadera
  3. HAHAHA!! ja precis! :D vi får föreslå detta för Jonas med, så han kan va lugn o slippa de dära tabletterna ;-)och garanterat kommer han få en massa hundår extra för ett gott skratt förlänger livet och vi förlängde det nog det med en himla massa år redan i lördags då! :-) tänk 1 gång i månaden!!! Jisses vi kommer leva lääänge!
    Puss&kram

    SvaraRadera