torsdag 21 oktober 2010

oj,oj,oj ...

Det var läääängesen jag skrev nu, men fick ju inte internet förrens igår :-0
Mycket att pyssla med nu ... få iordning på saker o ting i huset tar sin lilla tid, samtidigt är jag ju på praktik på akuten i Karlskrona och jobbar samtidigt på mitt jobb. Det blir inte mycket tid eller energi över vill jag lova... jag är så oehört trött, men det har ju sina förklaringar och jag hoppas det vänder efter den 5 nov, då jag är klar USKA! :-)
Trivs jättebra både i huset o på praktiken, min handledare måste ju vara den bästa man kan ha!!
Vad mycket man få se och vara med om på akuten,helt sjukt och otroligt lärorikt!
Alla intryck gör dock att min hjärna hamnar i nån slags dvala emellanåt, och med min PTSD bakgrund blir jag väldigt påverkad psykiskt av alla olika larm och ljud som finns på akuten.
Idag har Sofie varit här och hjälpt mig med tips på rullgardiner och möblering, och så passade hon på att vattna den ena av mina 2 blommor i huset :-D ... jag o blommor rimmar inte bra ;-)
Snart kommer Liz med barn och så har snällaste Bosse varit och hjälpt mig när kaffebryggare, kylskåp och mikro stannade då jag skulle dammsuga ... jag hade verkligen behövt gå nån "självhjälpskurs i diverse småproblem" :-D
Ungarna verkar ha lika lite energi som mig för tillfället då Dante somnat i soffan och Kaili i sin säng...en lugn stund i allt bus är ju aldrig fel ;-)

Och här hittade jag busan häromkvällen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar