torsdag 7 oktober 2010

Slutprovet o bilbekymmer ....

Tjohoo!!! Idag har jag gjort mitt sista teoretiska prov i kursen, fy fan vad skönt det känns :-) ... och provet i sig känner jag mig nöjd med, hoppas resultatet visar detsamma!
Har varit iväg på kvalitetskontroll av min nya bil, då jag fick hem ett brev om att just min årsmodell hade visat sig ha brister på nåt rostskydd på ... nåt ställe (vad vet jag om bilar :-D), i vilket fall såg det väldigt illa ut och de måste fixa till detta problem, som jag som tur väl är slipper betala för. Bilen behöver lämnas in en hel dag, men det får jag stå ut med. Problemet är att bilen ska besiktas på Tisdag och bilen ska fixas den 18:e, vilket betyder att den kommer bli underkänd och vi måste ta den på efterkontroll eftersom jag nu inte lyckas hitta en ny tid efter de åtgärdat den :-(
Ett annat bekymmer som inte ha med bilen att göra utan snarare min hälsa är att jag den sista veckan helt o hållet tappat matlusten. Kan gå en hel dag utan att äta och när jag försöker tvinga mig själv att äta mår jag bara sjukt illa, så jag försöker tugga lite i taget men det verkar inte hjälpa alls. Får väl se om pizzan Liz snart kommer med kan råda bot på det hela :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar