fredag 12 november 2010

Fredagen den.. 13:e?

Det är väl den 12:e idag ...inte 13:e?
Känner att den här dagen är just en sådan som man borde legat kvar i sängen tills morgondagen :-(
Bihålsinflammationen gör så att jag känner mig som en något överviktig bäver, blodet som rinner från näsan vid minsta lilla snytningsom får mig att börja undra om det kommer bli något blod över till blodgivningen den 25:e (:-D), huvudet som bankar så fort man rör på det, yrselattackerna som får en att känna sig bakfull eller aspackad!
Och så har vi vildingarna i huset, varav den ena fick för sig att morgonen startar med en klackspark kl.06.00 (?)och den andra som redan hunnit få min favoritlampa i hallen att gå i tusen bitar :-(
Kaffet är nu oxå slut och jag känner inte för att visa mig utanför dessa dörrar överhuvudtaget ...
Klockan är dessutom inte mer än 9(????????)...
SLÄCK LAMPAN NÅGON OCH LÅT MIG FÅ SOVA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar