tisdag 23 november 2010

Frukostmys o klädparty...

Igår morse fick jag trevligt frukostbesök av 2 söta "Fior". Mysfrukost blev det och en massa prat (såklart).Jag är en sällskapssjuk människa har jag kommit på, för jag älskar att ha mina nära omkring mig, och visst är det skönt att vara ensam ibland det behöver vi nog alla, men i det stora hela mår jag bäst när det händer saker och jag har underbara människor i min närhet :-)

På kvällen hämtade jag upp Anna och Mirinda, sen bar det av till Jenny i Swingtown för ett klädparty och premiär av märket för vår del, Pomp DeLux heter det och de hade vansinnigt söta kläder men tyvärr fanns det inte mycket kvar av någonting :-(
Till Lill-Sessan fanns det inte ett plagg men till Dante hittade jag ett par jeans och till Kiana ett par gråa jeansknickers.
Tack Jenny.A för en trevlig kväll!!



(bilder lånade från Pomp DeLux hemsida...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar