torsdag 25 november 2010

Gott o blandat ...

Idag har jag skickat iväg ett brev till Tomten från Kiana och Dante. Hur snäll Kiana tycker att hon varit i år och vad hon önskar sig kan ni läsa på bilden nedanför ;-D.


Dantes brev lät något i stil med " Hej Tomten! Du får komma hit till mig men sen får du åka hem till dig och så kommer jag och hälsar på. Jag vill ha en sån rosa bil som Kaili har och spindelmannenkläder.."

Idag har jag varit på blodgivningen och tömt ut mig på lite blod, närmare bestämt 4.5dl, det tar inte mer än 10 minuter och så får man en fralla och kaffe efteråt om man vill. Idag fick jag även den här fina kalendern:


Och så ca 60kr som jag valde att skänka till barncancerfonden :-).

Är du blodgivare Om inte ,varför?

Under eftermiddagen kom Lisa med sina söta barn (på bilden ser ni det nyaste tillskottet Leo, en riktig charmör på 2 1/2 Månad som kräver väldigt lite uppmärksamhet för ett härligt leende)


En liten stund därefter kom också Liz med sina sötnosar och huset blev genast levande :-)
Några koppar kaffe och smörgåsar (och bullar) fick vi i oss innan de åkte härifrån vid 16.30.
Tack underbara för en trevlig dag!!

3 kommentarer:

  1. Vilket fint brev till tomten! Det måste ni spara, eller en kopia av givetvis ;)

    SvaraRadera
  2. naww va söt hon är :D det är tur att tomten har lyckats pricka in något av det barnen önskar sig alla redan ;)

    SvaraRadera