lördag 13 november 2010

Mål...

Om jag idag skulle beskriva mitt sinnestillstånd skulle nog det rätta ordet bli "nöjd", och det mina vänner är ett stort ord för mig ;-)
Att nå mål man har satt upp är tillfredsställande, och i mitt fall pratar jag dels om min utbildning som jag klarat med bravur och dels min målvikt som har varit att komma ner till inskrivningsvikten då jag väntade Kaili (57.6kg). Detta har jag nu nått och med en bonus på minus 400g dessutom!!
Jag känner mig nöjd och lite stolt ... har ju trots allt fött 3 barn varav de sista 2 med 2 års mellanrum och så är man ju inte 20 längre ;-)


(kände att jag ville skona er från mina fula fötter,så jag trollade bort dom från fotot :-D)

Idag säger jag HURRA!!

2 kommentarer:

  1. Hurra gumman för dig:-)
    Skönt att va tillbaka, och så lätt det har gått! En annan får ju ta till knep för att gå ner, men det ska bli riktigt SKÖNT ska du tro...snart min tur;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :-) ... inte helt utan knep för min del heller ska du tro ... mina knep har bestått av en otroligt stor dos stress av arbete + skola och dubbelarbete och en massa spring efter barnen, men det knepet vill jag inte gärna rekommendera till andra, så jag tror på dina knep!!
    Lycka till gumman, snart är du där :-)

    SvaraRadera