tisdag 9 november 2010

Så jobbigt...

Tycker synd om mig själv, det är vad jag gör idag efter att fått gå igenom ytterligare en cellprovtagning (fast den var betydligt mindre smärtsam o obehaglig denna gången) och en fruktansvärd förkylning som gör att jag är halvt döende framåt kvällen....
Men visst, den går över och då kommer jag snabbt förtränga den tills nästa år vid denna tid då den kommer tillbaka igen ... för det är ungefär så ofta jag drabbas av förkylning så man får ju inte klaga FÖR mycket....
Tjing tjong, jobbet väntar.....

2 kommentarer:

  1. Håller med du, men förbered dig på den värsta (kräksjukan) ÅGREN till 100, då jag hellre har 10 miljoner såna här förkyldningar!! (ja är med skitförkyld, och gjorde oxå cell igår, men inget som gjorde ajaj, hon va fin på handen..)
    Hopas allt är bra annars...KRAM

    SvaraRadera
  2. Usch ja, fy fasiken för kräksjuka!! Drabbas ju alltid av den värsta varianten oxå... i år ska jag ladda med vitpepparkorn (kan ju inte bli värre iaf).. vi åkte nog på den här förkylningen samtidigt du o jag .. sist vi jobbade ju ... trist men övergående!
    kramiz

    SvaraRadera