onsdag 17 november 2010

Söta saker...

Titta så fint!! Den till vänster har jag fått av kära syster Liz i examenspresent och den till höger av kusin Helen examens/inflyttningspresent! :-)
Tack, vad fina ni är!

Fyndade denna fina Torkyhållare på Ica igår (man fick behållaren på köpet då man köpte 2-pack Torky), tycker den är jättesöt och så kan man ta den med sig på resan, på stranden ... tja, vart man vill ;-)


En ersättningslampa till den Dante tog sönder i hallen hittade jag oxå igår, den var på rea och både jag och Kiana fastnade för den direkt (det första vi la märke till faktiskt)... Dante har lovat att inte ta sönder den ;-) (söta unge)

Det märks att Dante trivs i huset, då vi åkte till affären idag säger han:
-" Mamma ... jag ÄLSKAR det nya huset ... snabba dig till affären, för jag LÄNGTAR tillbaka till mitt hus!!" (ha,ha,ha)

2 kommentarer:

  1. Och när ska vi ta vår tripp till mairo så du får dina hissgardiner? :) eller du har kanske hittat på Blocket? Bara säg till jag är på i så fall! :)
    fin torky och lampa! Och riktigt snyggt blev det med de nya fina möblerna!
    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Rullgardiner menar du väl? ;-) ... tror du jultomten kommer med en massa pengar till mig? ... behöver minst 7 st!!
    Får kolla upp det hela först :-)
    Tack sis, snäll du!!

    SvaraRadera