lördag 25 december 2010

Julafton...

En väldigt trevlig Julafton blev det, synd bara att Tina, Liz och Kim skulle jobba, men nån måste ju göra det oxå, även på Julafton!
En liten stund, en lite längre stund och ytterligare en längre stund fick vi har de 3 här ändå ;-)
Vi gjorde vårt bästa för att få till en bra julstämning och det tycker jag vi lyckades bra med!
Tomten hittade till oss oxå, några av barnen var väldigt skeptiska, medans mina fullkomligt älskade den snälla Tomten... lite skvaller fick han oxå höra från Dante, som berättade att Mirinda o Wilmer minsann inte varit snälla och då kan man väl inte få några julklappar?! (buse)
Alla öppnade sedan ivrigt sina paket och papper flög åt alla håll o kanter. Nöjda och glada var de sedan allihopa!!
(dockan fick Kaili som en speciell julklapp från Liz för att hon är Gudmor till henne o gissa om hon är helt kär i den!!)

Kiana blev så glad för sin alldeles egna första mobil att hon skrek rakt ut! Hon släpper inte sin lilla Darling ur sikte, den hänger med varenda steg hon tar :-)
Kiana lyckades dessutom får allt hon önskat sig på listan, så tricket är väl att inte önska för mycket?
Många fina saker fick barnen!
Senare på kvällen spelade vi vuxna som var kvar spel "Med egna ord" (tror jag det hette?), vilka skrattanfall jag fick, och jag tog med mig skratten till sängen där jag i princip skrattade mig till sömns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar