fredag 17 december 2010

Julplanering....

Tror det eller ej, men till helgen hade vi tänkt få upp granen, baka julgodis, slå in julklappar men på frågan om det bor en liten julälskare inom mig trots allt,blir svaret N E J, utan någon som helst eftertanke!
Men detta betyder ju inte att jag tänker starta någon hata-julen-kampanj för den sakens skull, så för att hålla stämningen uppe för de nära och kära som ska tillbringa julen hos oss, får jag helt enkelt anstränga mig lite och spela med ;-)
Julmat är dock något som jag verkligen uppskattar, speciellt då det inte är jag som gör den ;-D
Och för alla nervösa julfirare som tänkt komma, kan jag lugna er med att tala om att ni ej heller i år kommer att missa (den där förbannade)Kalle Anka,eftersom det på Måndag kommer en installatör och sätter upp parabolen!
Ps. Några julkort blir det inte från denna familjen till någon i år, då den tilltänkta fotografen varit väldigt busy och sjuk och att använda min skitkamera för att fånga 3 st vildingar på bild (som helst ska se någorlunda normala ut dessutom) var inget alternativ överhuvudtaget!
SORRY, hoppas ni inte tar illa upp

1 kommentar:

  1. That's the spirit! Eller ja, åtminstone en början till... Kanske kan muntra upp dig med att jag VET att du kommer sitta bänkad kl 13 framför tv:n, då visas nämligen Trolltyg i tomteskogen, som du älskar!
    Här blir inga julkort heller, har inte blivit på flera år, så det är inget att be om ursäkt för :)

    SvaraRadera