tisdag 7 december 2010

Verksamhetsdag o julpyssel...

Efter min jobbnatt slutat kl.8.00 igår, for jag direkt till nästa anhalt, som var verksamhetsdag på Rådhuset. Det var mycket givande och välbehövligt men huvudet höll på att gå i tusen bitar därefter!
Direkt därifrån för att hämta trollungarna på dagis, hem och hämtade upp Kiana och så vidare till Oscars jobb för lite julpyssel.
Det pysslades med ull och jag måste säga att jag ÄLSKAR denna fantasi mina barn ligger inne med, speciellt Kiana, så kreativ och fantasifull.
Av lite ull och en stor flirtkula blev detta konstverk till:

( och då pratar jag givetvis om figuren och inte den som håller i den ;-D)

Hemma vid kl.19.30, nattade barn och sen promenixade jag bort till jobbet vid kl.20.40 och slutade kl.10.30!

Nu väntar en lång, varm, välbehövlig dusch på mig kan jag lova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar