söndag 9 januari 2011

Skengravid o samtalsbyte....

Helt skenriktigt är jag gravid... jag har alla (nästan) symtom som finns att få!!
Ömma bröst, trötthet, kissnödig stup i kvarten, halsbränna, foglossning, yrsel, humörsvängningar, äter som aldrig förr och har redan hunnit gå upp 1 kg, och så känner jag "sparkar" i magen (:-o)...
Visst har jag hört att år 2011 ska vara ett babyboom år, men inte kan de väl räkna med de skengravida i det?

Nu byter vi samtalsämne....

Idag var jag, Oscar och Kiana på bio för att se "Narnia III" i 3D, Liz passade de små (Oscars julklapp från henne), och vi hade hur mysigt som helst!
Filmen var bra, men det hade jag väntat mig eftersom jag gillar de andra 2 filmerna oxå!
Kiana tyckte den var läskig men bra, och jag satt nästan och bölade i slutet :-o

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar