tisdag 1 februari 2011

Att leva med Moosan....

Jag är väl medveten om att jag inte är en lätt person att leva med. Att ha mig som vän är en helt annan sak, då tycker jag nog faktiskt att jag är ganska okomplicerad!
Det krävs en speciell person för att kunna förstå och acceptera mig som den jag är i ett förhållande. Jag är envis som en åsna,har ibland ett jäkla hett temperament, mina åsikter går inte att rubba utan en riktig fight och mina känslor och syften med saker och ting är heliga!!
Har jag sagt vad jag tycker och hur jag tänker om något, går jag i taket om någon försöker intala mig om att det jag säger är fel. Ingen kan ta mina känslor ifrån mig, hur fel dom än låter i andras ögon ...
Att utnyttja denna vetskap om mig för att provocera eller att för egen vinnings skull tjäna på det, anser jag vara ytterst irriterande och på gränsen till kränkning!

Det krävs också en speciell person för att kunna leva ihop med Oscar, han skiljer sig från de flesta i många sammanhang.
Sammanfattningsvis kan man väl säga att 2 speciella människor har funnit varandra, då är det bara balansen i det hela som fattas och var kan man hitta den?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar