tisdag 24 maj 2011

Mardrömmen..

När jag kom hem från jobbet imorse, gick jag direkt och la mig och utan problem somnade jag. MEN det önskar jag nu i efterhand att jag inte gjort, för fy fan vilken mardröm jag hade!!
Den sitter kvar ännu, väldigt färskt och ni ska få höra. Om det låter rörigt, så är det just för att det var det!

" Jag är på väg till min storasysters hus på cykel. Hon cyklar framför mig. På styret har jag Kaili sittandes på en rosa Bumbostol (?). Det går bra tills jag kommer till en väldigt brant, asfalterad uppförsbacke, då har jag henne helt plötsligt sittandes där bak och jag håller i henne med ena armen. Det går väldigt vingligt och syster Anna vänder sig om och ser detta. Hon vänder om och precis när jag håller på att tappa Kaili, fångar jag upp henne.
Nu är jag i hallen i huset och Anna var framme för längesen. Jag hör hur hon och Lizette prata illa om mig, de säger att jag är skitjobbig och härmar min röst, verkar inte finnas nåt slut på skitpratet. Jag blir ledsen, arg och besviken och vänder därför om i hallen och går ut igen utan att tala om att jag kommit. När jag går mot min cykel får jag syn på Wilmer, som kipar efter luft. Han ser konstig ut och jag förstår att något är helt galet. Jag springer fram till honom och där står Mirinda och bankar honom i ryggen jättehårt med en hockeyklubba. Wilmer har panik, men Mirinda står iskallt och slår. Jag blir helt skogstokig och skriker:
- VAD FAN GÖR DU???!!
Jag tar tag i hennes arm hårt och få SLITA bort henne från Wilmer, hon reagerar knappt. Jag lyfter upp Wilmers tröja och han är helt blåslagen, sen ser jag att det gått hål i ryggen och jag ser rakt igenom kroppen, hans ena lunga "bultar" för att sedan sjunka ihop. Jag hör ett högt pipande ljud och lägger snabbt ner honom i framstupa sidoläge, sen skriker jag så högt jag kan efter Lizette att ringa ambulans. Hon kommer utspringandes i panik och tårarna sprutar. Wilmer hamnar i medvetslöshet och jag påbörjar HLR medans Liz ringer. Han tar sitt sista andetag och dör innan hjälp kommit."
HÄR vaknar jag med tårarna rinnandes längs med kinderna .....
Och nu gråter jag igen, FY FAN vilken mardröm!!!
Om det finns någon bra drömtolkare därute som läser detta, så HJÄLP mig, för jag vet inte hur jag ska våga somna igen ... NÅNSIN!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar