söndag 5 juni 2011

Helgens happenings....

Igår kväll vid 17-tiden befann vi oss hemma hos kära Jonas i Edenryd hela La Familia+Liz med familj. Underbart mysigt hade vi, och så rogivande med havsutsikt bakom oss. Grillning, sifferkubb, lite öl och vin, godis, glass chips och barnen hade hur roligt som helst hela kvällen. Vi var inte hemma förrens vid 23.30 och det visar ju bara på hur trevligt det var. Vilken fantastisk vän vi har i Jonas Idag var det cupmatch för Kiana i Mörrum. De förlorade med 2-1 efter ett litet missöde i form av självmål, men de hade kämpat på bra och varit så duktiga hörde jag :-)
På eftermiddagen åkte jag och Liz på bilbingo tillsammans med Bosse och Kristina, och det blev vinst för mig och Bosse, 500kr var närmare bestämt :-)
Kiana sover över hos Vilja i stugan ikväll och här hemma blir det nog film snart hoppas jag ;-)
Bilder lägger jag ut imorgon, fick till några riktigt bra igår!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar