lördag 11 juni 2011

OnePiece......

Efter lång väntan har nu min OnePiece hittat hem igen, i rätt storlek!
Den är hur skön som helst, motsvarar verkligen mina förväntningar MEN ....
på en av lapparna i min Onepiece kan man läsa följande om den:

" OnePiece is a garment that is all about chillout. Jump in your OnePiece and enjoy a suit you will love more than your own mother".
Nu är jag kanske känslig, men HUR FAN kan man jämföra kärleken till sin Mamma med ett klädesplagg, vad är det för PUCKO som kommit på denna usla beskrivning?!
Det gör mig fruktansvärt upprörd!!
Vad säger ni, överreagerar jag eller tycker ni det är lika fel som jag tycker?

3 kommentarer:

  1. Håller med... Löjligt... Allt för att käna pengar tyvärr :-/ /Pisan <3

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog inte reagerat så mycket. Är inte det ett talessätt "bara"? (Sen om det är bra eller dåligt är väl en annan femma). Ungefär som "It´s raining cats and dogs" (Dåligt exempel men...) ;-)

    SvaraRadera
  3. Visst är det ett slags talesätt ... som används av TONÅRINGAR i England, men inte passande för ett prof. klädesföretag som säljer dyra kläder tycker jag.Kram

    SvaraRadera