torsdag 2 juni 2011

R.I.P

Jag lovade att ALDRIG lämna dig, aldrig svika dig och det gjorde jag inte. Jag gav dig allt jag kunde, jag bidrog till att ge dig ett meningsfullt liv med mycket skratt och djupa samtal. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och alla som kände dig har du berört med din underbart härliga personlighet. In i det sista tänkte du på andra före dig själv, en ödmjuk människa med så mycket kärlek!Vilken stark man du var, som du kämpade och höll gnistan uppe trots din svåra sjukdom.
Jag är övertygad om att platsen du nu är på, är en fin plats, en rofylld plats och den har noga blivit utvald för dig min vän.
Jag saknar dig så mycket redan, det känns tomt och konstigt, men du har fyllt mitt hjärta med så många fina minnen genom åren och jag kan bara säga:
TACK, tack för allt du gav, för att jag fick vara delaktig i ditt liv in i det sista!
Älskade vän ...
R.I.P ♥♥♥

2 kommentarer: