lördag 23 juli 2011

Festivalen...

Då var denna festivalen över för vår del i år, hade ju önskat att den slutat bättre än i ett migränanfall, men det är ju min vanliga otur!
Började med några timmar inne i stan med barnen och Oscar och en hel del karuseller!
Därefter åkte jag hem till Fia, där vi hade lite förfest, tog sedan bussen in till stan. En liten stund inne i hamntältet hann jag med innan en fruktansvärd huvudvärk satte fart. Ringde efter Oscar som fick hämta mig och under tiden jag väntade på honom fick jag försöka trycka ihop huvudet för att hålla det på plats. Jag började sen spy som en galning och kunde knappt ta mig till sängen. Jag fick stoppa i mig Oscars migräntabletter och de hjälpte bra som tur väl var!
Idag känner jag inte av det mera men jag känner mig blåst på min festivalkväll :-(
Snart är det jobbdags för min del 16.00- ca 12.30, sen har jag semester i 2 veckor!

1 kommentar:

  1. Hej. Jag önskar dig en riktigt skön semester. Det är du verkligen värd, efter ett besvärligt migränanfall. Men du, det kommer en ny festival nästa år. Hoppas att du får det trevligt då. Hälsningar Eva L.

    SvaraRadera