fredag 11 november 2011

Julklappsidè....

Jag funderar ...
Kanske en alldeles egen mobiltelefon vore en bra julklapp till Lill-Sessan?
Hon verkar helt klart mogen för det...
Jodå, imorse visade hon upp sina färdigheter på riktigt, då hon (i smyg) tog min mobil, lyckades låsa upp den, hitta musikspelaren på den och sätta igång nån låt jag inte visste att jag hade (tanken var tydligen att hon skulle hitta en Pippi-video), samtidigt som hon också skickar ett sms till sin kära Pappa (som befann sig i badrummet) med texten: "Abbabb".
Så visst måste hon väl ändå vara redo för en EGEN mobil? ;-D

Ps. Om någon därute fått nåt "skumt" sms från mig, kan det vara så, att det är min egna lilla sekreterare som varit i farten, så tills hon får en egen mobil och kan lägga in sina egna kontakter, får ni helt enkelt ha överseende. Är ni osäkra på om sms:en faktiskt kommer från mig, hör av er!
Ps igen... har hon skickat sms till någon av mina chefer, hoppas jag på siffror istället för bokstäver..höga siffror som kan tolkas som ett förslag till lönelyft inför år 2012 ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar