tisdag 20 januari 2009

20 Januari

hur har då denna dag sett ut..tja,inte så stor skillnad från andra dagar..gick upp 7.30 men kände mig inte ett dugg utvilad,så vid 9-tiden blev det en trött jag som masade sig tillbaka till den sköna sängen igen,o sov gott tills klockan visade 11.00!!..SKÖÖNT!..Jag förtjänar det vill jag inbilla mig ;-)
Lunch strax därefter,som Oscar förberett medans jag låg o sov..Dante med...det var mycket grönsaker..nästan bara grönsaker med nån slags kasslerliknande skinkbit till..gott!
Oscar hämtade Kiana i skolan,sen var det tjabb o gnäll som vanligt ett bra tag...vi funderade på vad vi kunde hitta på,men det bästa vi kom på var att åka ner till Ica o handla..och så inom apoteket..behövde ju vitaminer o järn...jag tål ju inte Niferex,men sett nåt på internet som lät bra..o nytt dessutom..det heter Fexim o är järn i brustablett,mot blodbristanemi o förebyggande för gravida 80,5mg o Niferx innehåller 100mg..så det är värt ett försök!..Första brusen är intagen o jag försöker tänka positivt...hoppas det funkar!!
Väl hemma igen var det lite lek o bus ute för ungarna o sen mellanmål..Dante var hungrig som en varg :-)

Lite musik a la Mora träskliknande fast på spanska åkte på efter det o Lillprinsen skrattade gott

öva på ni ;-)....nu står mannen i köket igen o laga bolognese o jag sitter här o fördriver tiden medans barnen leker SNÄLLT tillsammans (för tillfället iaf )


Hörs snart..tänkte lägga in lite bilder sen ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar