tisdag 20 januari 2009

Hjärtskärande!


..skrik på natten..från en så älskad liten prins...som dessutom skriker efter sin mamma.."Maaaaammmmmmaaaaaaa..snyft..Mammamamama"...aj,aj vad ont det gör i en..känns som man slits isär...sen hjälper det knappast att "Pappan" i familjen som INTE blivit ropad på säger lite försiktigt.."Välling?"...snälla,älskade du VAD är det du inte förstår?..han SKA inte äta på natten o jag har redan ångest,så säg inte så!!!! *biter mig i läppen..hårt!"
Först vändan in..märker då att han kissat igenom pyjamas..bara att byta...han får sitta hos mig,vaggandes en liten stund..han somnar nästan..så är det dags att bära in honom i sin säng igen....,han slänger huvudet in i vänster sängsida,sen studsar huvudet över till höger innan han ramlar ner i sängen..jisses!..stryker honom lite över pannan o går därifrån..hjärtskärande...JA hjärtskärande skrik....som blir til ynkliga pip efter en stund...han somnade om igen...Och det gjorde jag med...men en lång stund efter,då min ångest lugnat ner sig lite

Älskar dig Prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar