torsdag 29 januari 2009

bingokväll

Är nu hemma igen efter vår lilla "månadsträff med bingo"..alla systrarna har detta nöje 1ggr/månad (så gott det går o passar alla)..vinsten (om det blir någon) samlas i en pott o för dom pengarna ska vi sen hitta på något tillsammans...:-)...

Förra månaden lyckades Liz kamma hem 500kr till vår pott..denna gången blev det ingen vinst,men nog var vi nära många gånger!..

Nu är jag rätt seg,så det lär bli sängen inom 3 röda ;-)


Angående min vikt nu under graviditeten är det nog mest jag själv som oroa mig..visst BM påpekade det hela,men jag antar att hon måste säga ifrån om hon tycker det går lite för fort..hon vet ju hur det såg ut sist..jag hade gått upp 7kg i samma vecka,men slutade ändå på 20kg+ o gången innan 22kg+...jag vill helst inte hamna där igen....

Därmed inte sagt att jag kommer sluta äta...enbart onyttigheter...men mat kommer jag inte avstå...jag hade inte tänkt banta på något sätt,bara vara lite mer medveten på vad jag stoppar i mig...helt i onödan!


Ta hand om er!!!!


Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar