fredag 30 januari 2009

Bröllopsmässa!



Jag förstår mig själv verkligen...varför jag aldrig tvivlat på att välja Liz till min tärna.. :-

igår ringer hon mig..både på mobil o hemtelefon (desperat ;-) ) för att få tag på mig..för att berätta att HALLÅ DU...det är ju bröllopsmässa i Ronneby snart!!..... jag lugnar henne o säger att det kommer snart 1 till Karlshamn,så,så.....

Senare säger hon till mig att den i K-hamn redan varit!! WHAT?..vad hände med reklam o förbereda folk?..tydligen hade de satt ihop det hela på typ 1 v o inte många visste detta :-(

Besviken blev jag eftersom den i Ronneby infaller nu på söndag..då jag (som vanligt) jobbar!!

Vad säger då denna underbara människa?? JO!..." Men den största bröllopsmässan är den i K-krona o den är den 7 Feb!....

Jippi!!..vilken tur jag har som har dig som håller reda på mig!....det blir en trevlig dag med min kära tärna...VAD HADE JAG GJORT UTAN DIG?

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Åhh va du är söt gumman...Tack! :-) Ja detta ser vi fram emot verkligen! Och du kommer aldrig behöva tvivla, för jag ska göra allt som står i min makt som tärna (och syster såklart) för att allt ska bli så perfekt och lyckat som det bara kan bli! Love from Liz

    SvaraRadera