måndag 26 januari 2009

Karlen får abstinens!

Power to women!!....Idag har jag tillbringat ganska mycket tid framför den här datorn...jag riktigt ser hur han sura ihop här jämte mig i soffan...abstinensen kryper in i honom...skit i fjärrkontrollen..det nya mer MORDerna som gäller 2000-talet är DATORER..fördelningen framför denna burk...just nu vet han att jag ligger på övertagsidan..mina gravidhormorner rå inte det farligaste lejonet sig på..så det förstår han är ganska lönlöst..(han vill inte gärna få huvudet avbitet ;-) )..så han försöker sig på en "snällare" taktik: "Aha..idag är det där programmet..det nya du ville se..liknande sex&city"..Aha..sen är det bonde söker fru-bröllopet med.."...tystnad..sneglande mot mitt håll..väntar på reaktionen..som blir "Mmm"....det suckas rejält därborta nu ;-)
men han har rätt...vi ska nog byta plats..den lockelsen funkar ju faktiskt!!!
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar