tisdag 27 januari 2009

uppdatering o smått o gott!

Morgon!..ja..HÄR är det morgon med randiga fina pyjamasbyxorna på som gäller ännu ;-)
Pojkarna vilar..Kiana i skolan. Jag har en kopp nybryggt kaffe jämte mig o känner mig som en anställd på arbetsförmedlingen ;-) (pyjams,tiden,kaffe..ni fattar ;-) )

Uppdatering: Dantes potträning gäller fortfarande...han visar själv när det är nog för dagen o vill ha blöja på igen...det har såklart hänt några kissolyckor... han säger liksom till NÄR han kissar eller NÄR han bajsar..så man hinner liksom inte in tillräckligt snabbt..det nya han säger nu är " Huu"...Igår hör Kiana honom från lekrummet.."Huu"...SNABBT skriker hon..TOA!...jag rusar in,ner med brallor (o nu hade han blöja ändå!)...sätter honom o ser i blöjan att där kommit bajs redan...MEN det lyckades oxå komma lite i pottan o Kiana hängde över honom o blev riktigt stolt o började klappa händerna...sprang ut till Oscar o skrek....HAN BAJSADE I POTTAN..VILL DU SE??..hi,hi...Dante såg minst lika stolt ut o ville hjälpa tömma!....

Smått o gott: Idag hade vi tänkt ta med oss en picknickkorg o tillbringa eftermiddagen ute i skogen..hoppas vi klara oss undan regn bara!

Kiana har studiedag imorgon...någon hemma??

Järnbruset tar jag varje dag o biverkningarna är nu inte värre än att jag klara av dom..hoppas det ge resultat bara...(får vi se på tord då det är dax för nytt BM-besök 24v )

Och så har jag hittat 2 nya serier som är bra...det kommer i ett eget inlägg sen....

Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar