måndag 19 januari 2009

Sverige-Spanien

Hi,hi..kan ju inte låta bli att vara lite sådär lagom stöddigt glad idag..brukar bli lite små interna småtjabb o tykiga kommentarer här hemma då det kommer till de stora mästerskapen i sportvärlden....Sverige-Spanien..eftersom min blivande då kommer därifrån (Madrid för att vara exakt)...idag handlade det om Handboll..o Spanien är ju förra VM-mästare..så det var lite extra skoj när vi LYCKADES SLÅ DOM!!!! :-)..synd bara att jag inte kunde se matchen hemma o retas utan fick vänta enda tills nu,då jag varit på jobbet hela dan!..OCH vad händer???..Karlen börja få migrän o gå o lägger sig...den förlusten var nog inte lätt att ta ;-)

Men den där sängen lockar mig oxå just nu känner jag då mina ögon liksom stänger sig själva på något konstigt vis ;-)


Natti natti kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar