måndag 23 mars 2009

23 Mars....

Det blev en tur till Anna som sagt..tyvärr var Wilmer sjuk,så Liz o co fick stanna hemma :-( (hoppas han mår bättre nu)..det blev baguette och en massa gottis efter också..farligt det här ;-)
Kiana fick present av Tina för hon hade glömt sin hemma igår...

(Hon fick 2 par örhängen..1 par med fjärilar och ett par med hjärtan..och så fick hon glitterspray och glansspray :-))




Så skulle vi byta till ett av de nya paren...tar ut hennes jordgubbsörhänge...då klumpiga jag tappar pluppen från det ena (de är av äkta guld..som hon fått från farmor o farfar )rätt ner i Annas fluffigt bautastora matta...där blir vi liggandes ett bra tag o kammar matta..men det enda vi hittar är lite chipsbitar och opoppade popcorn...kan säga att karlen är sådär lagom sur här hemma..känsligt det där med saker från Spanien....aj då!

Våra små busungar hittade vi vid ett tillfälle hoppandes i Elias säng..roligt hade dom..iallafall tills Dante slog huvudet i nåt o damp ner i golvet...men det gick över snabbt..speciellt då jag nämnde att vi skulle åka bilen till jobbet...




Och till jobbet åkte vi..för att lämna ägarbeviset till "fixarBosse" bland annat...vi fick ju beställa ett nytt då min karl lyckats slarva bort det andra (100kr kostade det )

Hemma igen vid 18.15...Dante är nu i säng..Kiana leker,Oscar snarkar som fan jämte mig i soffan....de där snarkningarna förföljer mig!!!!!! *HJÄLP*

Imorgon har Oscar prov att göra..i svenska,matte och engelska..heldag!

Kiana ska vara hos tandläkaren kl.14 o sen får vi se om karlen hinner hem i tid för Kianas balett...

Ps.Anna...jag fick ju med mig batterierna hem..oops..det betyder nog att vi måste träffas snart igen va? ;-)

puss o kram

1 kommentar:

  1. Jag har varit i sthlm några ggr =) Kul att shoppa loss lite. Jag och min sambo ska på musikal där "Buddy Holly musical".. äta gott, bo en natt på hotell och så kanske det nåt mer ;) Hemligt än så länge =) Så håll utkik i bloggen =) Kram

    SvaraRadera