måndag 23 mars 2009

Det är nåt stort på gång....

Japp..nu är det klart!!...
Idag har det hänt något som kommer förändra min situation betydligt!
Jag har gått och blivit med natt ;-)..det vill säga..jag har bytt anställning..från dagpersonal,har jag f.rom den 20 April blivit nattpersonal (sovande natt)...men har behållt 2 kvällsturer som går ihop med min natt (så istället för att börja kl.21.00 ena helgen,börjar jag kl.16.00)+1 dagtur 8-16 på en söndag.

Jag kommer jobba varannan vecka,ledig varannan vecka.. :-)

Måste säga att det känns som ett helt FANTASTISKT beslut på alla sätt och vis!

Dessutom kommer jag kunna jobba extra om jag vill och känner för det...inga begränsningar! :-)

JIPPIE!

Ps. Oscars intervju kändes jättebra säger han :-)..nästa vecka får vi veta mera...

6 kommentarer:

  1. Det är såå skönt att jobba natt =) Det gör jag me! Grattis och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åhh va kul!! Grattis, visste jag väl att du skulle få! :-) skojjsigt, systrarna natt! Ha ha ha....det är verkligen ett toppenjobb!

    SvaraRadera
  3. Så härligt, grattis!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis det låter skoj, igår började jag med mitt hallonbladstee :-) kram

    SvaraRadera
  5. Tack gulliga ni för gratulationerna :-)
    kramizar

    SvaraRadera
  6. Vad roligt! grattis!

    SvaraRadera