söndag 29 mars 2009

Ciao,ciao!

Gårdagen blev väldigt lyckad :-)..vi hade trevligt som attan..och så fick jag träffa vänner jag inte sett på ett tag,och det gjorde ju inte det hela sämre precis!

Det är ju extra trevligt då 5 av oss som var där (vi var 6 totalt ;-) )..har barn i "Lilla-tonårstrots-ålder" dvs. 6-7 år...så vi fastnade i detta samtal ett tag,och alla kände sig så glada att det inte bara var deras barn som hade förvandlats till små monster :-D...kille eller tjej..spelar ingen roll,detta verkar vara en fas INGEN slipper undan!..vi satt i princip och fyllde på varandras meningar!

Givetvis släcktes alla lampor även på festen när det var dags,och inte ens toalampan lös då vi sprang där fram och tillbaka,utan ett rofyllt litet ljus räckte bra..och vi kunde alla konstatera att det blev en riktig mysstämning av det hela!

Idag är det bytardag i Mörrum kl.13.30..och dit ska givetvis jag ;-)

Hej för mig...

1 kommentar:

  1. He, he. :D
    man kan tänka sej att karlshamn är en bättre shopping stad, men jag gillar "erat" name it å fika-möjlighterna, har inga brafik alls här. Men framför allt åker vi dit för att köpa tyg. :D

    SvaraRadera