söndag 29 mars 2009

Festens fortsättning...

Färden fortsatte till Karlshamn och skrynkeldiscot...
Hänger av oss våra jackor,och när jag vänder mig om,står där en karl i 40-årsåldern,som utbrister helt spontant :
"VILKEN fin mage du har!!"... :-)..Tack okände mannen ;-)

Vi dansade loss till äkta discomusik (vilket i mina öron är schlager o gamla godingar ;-) )

Senare under kvällen kommer ytterligare en man i 40-årsåldern fram o kommentera min mage med nästan så exakt samma ord! *jag gillar män i 40-årsåldern efter detta :-D *..godingar!...Att män i den åldern kan komma fram o säga nåt sånt till en höggravid kvinna...vad säger man?..Det finns hopp! ;-)









När klockan slog 23.30,tog jag min glassko o åkte hem,då var mina ben trötta,men sinnet glatt :-)

I säng var jag 00.30,och tack o lov vaknade Lillprinsen bara till 2ggr under natten,och karlen min fick tillbaka sin plats..det vill säga jämte mig :-)

Trots den sena kvällen,vaknade jag pigg som bara den kl.8.15...när jag såg detta,sprang jag genast upp o la mig igen,men lyckades inte somna om igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar