onsdag 18 mars 2009

Dantes nya....

Igår köpte jag förresten ett par nya gympadojor till Dante..äntligen kan man lägga undan vinterstövlarna! (förhoppningsvis)

Måste ju säga att jag tycker vår goding till son har något av de största fötterna....
är det rimligt då...att han är 1år och 10mån och har storlek 25 i skor??..Egentligen skulle vi nog behövt köpa 26 för det är inte mycket att gå på..men,men...

Här är dom iallafall..visst är dom fina?





Syrran varit här och underhållt mig idag,alltid trevligt....hon var sugen på glass..och vem blir inte det en dag som denna?..Vad som stör mig lite är att mina barn tycks ha samma glassmak som mig och när man då köper ett sånt där stort paket med blandning av NOGGER,sandwich,päronsplit,piggelin,88:an...och det finns 4 av varje...då kan jag bli som ett litet barn då de tvunget MÅSTE välja MIN favorit..borde inte ungar gillar vilken glass som helst typ??..Jag försökte ge Dante en päronsplit..men se den gubben gick inte!!...

Moose 4 now!

2 kommentarer:

  1. Ha ha, lillan blir 2 år i juni och hon har strl 21 än! :-D

    SvaraRadera
  2. Ja,du ser..det är inte rimligt! ;-)..då är det ju bara 1mån mellan din och min :-)..Dante blir 2år i Maj..den 15:e!..bigfoot :-D..och det har han INTE fått från min sida släkten..mamma fick köpa skor på barnavdelningen :-)
    kram

    SvaraRadera